رفیق همیشگی .. مبادا گرفته باشی .. که تمام شهر را به نماز آیات وا میدارم.. دل نوشته ها......
ما را در سایت دل نوشته ها... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89
میشد تلویزیون رو دفن کرد همونجا...
دَرو زد بهم و رفت...
رفت تا جائی که بارون باشه ،
درخت باشه ، عشق باشه و تنها باشیم ،
جائی که صبح و شبش چشممون
فقط به همدیگه باز بشه ،
جائی که با هم بخندیم ،
با هم مریض بشیم ،
با هم سیگار بکشیم
و دوش به دوش هم دیوونگی کنیم...
کاش میشد رفت...
تا اونجا که جمله ها نصفه نیمه هم معنی بدن...
که نیازی به حرف زدن نباشه...
به دروغ نباشه...
کاش...
دل نوشته ها......