کاش میشد...

خرید بک لینک
u2069کاشکی میشد...
میشد رفت و همهء این تکنولوژی رو
گذاشت کنار گلدونای حیاط و باغچه...

میشد تلویزیون رو دفن کرد همونجا...
دَرو زد بهم و رفت...
رفت تا جائی که بارون باشه ،
درخت باشه ، عشق باشه و تنها باشیم ،

جائی که صبح و شبش چشممون
فقط به همدیگه باز بشه ،

جائی که با هم بخندیم ،
با هم مریض بشیم ،
با هم سیگار بکشیم
و دوش به دوش هم دیوونگی کنیم...

کاش میشد رفت...
تا اونجا که جمله ها نصفه نیمه هم معنی بدن...
که نیازی به حرف زدن نباشه...
به دروغ نباشه...

کاش...

دل نوشته ها......

ما را در سایت دل نوشته ها... دنبال می‌کنید

برچسب: کاش,میشد, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:01

صفحه بندی