خدا...!!

خرید بک لینک
دل نوشته ها... - خدا...!!
گفتم خدایاچگونه آغازکنم؟؟؟
گفت به نام من
گفتم خدایاچگونه آرام گیرم؟؟؟
گفت به یادمن
گفتم خدایاخیلی تنهایم؟؟؟
گفت تنهاترازمن؟
گفتم خدایاهیچ کسی کنارم نمانده؟؟؟
گفت به جزمن
گفتم خدایاازبعضی هادلگیرم
گفت حتی ازمن؟
گفتم خدایاقلبم خالیست
گفت پرکن ازعشق من
گفتم دست نیازدارم
گفت بگیردست من
گفتم بااین همه مشکل چه کنم؟؟؟
گفت توکل کن به من
گفتم احساس میکنم خیلی ازت دورم
گفت نه،نزدیکترین به تو ،من
گفتم برای ارزوهایم چه کنم؟؟؟
گفت تلاش و به امیدمن
گفتم خدایاچرا اینقدر میگويی من؟؟؟
گفت چون من ازتوهستم وتوازمن..
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۹۵ ساعت 10:26 توسط ولی |

دل نوشته ها......

ما را در سایت دل نوشته ها... دنبال می‌کنید

برچسب: خدا, نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:01

صفحه بندی