
دل نوشته ها... - خدا...!! گفتم خدایاچگونه آغازکنم؟؟؟گفت به نام منگفتم خدایاچگونه آرام گیرم؟؟؟گفت به یادمنگفتم خدایاخیلی تنهایم؟؟؟گفت تنهاترازمن؟گفتم خدایاهیچ کسی کنارم نمانده؟؟؟گفت به جزمنگفتم خدایاازبعضی هادلگیرمگفت حتی ازمن؟گفتم خدایاقلبم خالیستگفت پرکن ازعشق منگفتم دست نیازدارمگفت بگیردست منگفتم بااین همه مشکل چه کنم؟؟؟گفت توکل کن به منگفتم احساس میکنم خیلی ازت دورمگفت نه،نزدیکترین به تو ،منگفتم برای ارزوهایم چه کنم؟؟؟گفت تلاش و به امیدمنگفتم خدایاچرا اینقدر میگويی من؟؟؟گفت چون من ازتو...
ادامه مطلب