دل نوشته ها... - عذاب..... هیچـــــوقتکــــسی کہ دوســــش دارے رو xa0خــدای خودت نکن...بعدأ عــذابی نــازل میکنہبــدتر ازعـذاب الـہے ... + نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۵ ساعت 15:46 توسط ولی | ...