دل نوشته ها...

متن مرتبط با «میشد» در سایت دل نوشته ها... نوشته شده است

کاش میشد...

  • نیلوبلاگ

    u2069کاشکی میشد...میشد رفت و همهء این تکنولوژی روگذاشت کنار گلدونای حیاط و باغچه...میشد تلویزیون رو دفن کرد همونجا...دَرو زد بهم و رفت...رفت تا جائی که بارون باشه ،درخت باشه ، عشق باشه و تنها باشیم ،جائی که صبح و شبش چشممونفقط به همدیگه باز بشه ،جائی که با هم بخندیم ،با هم مریض بشیم ،با هم سیگار بکشیمو دوش به دوش هم دیوونگی کنیم...کاش میشد رفت...تا اونجا که جمله ها نصفه نیمه هم معنی بدن...که نیازی به حرف زدن نباشه...به دروغ نباشه...کاش......

    ادامه مطلب