هیچـــــوقت
کــــسی کہ دوســــش دارے رو
خــدای خودت نکن...
بعدأ عــذابی نــازل میکنہ
بــدتر ازعـذاب الـہے ...
کــــسی کہ دوســــش دارے رو
خــدای خودت نکن...
بعدأ عــذابی نــازل میکنہ
بــدتر ازعـذاب الـہے ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم دی ۱۳۹۵ ساعت 15:46 توسط ولی |
